검색

무슨꽃이예요?

무슨꽃이에요?

종명: 꿩의비름
작성일 11-08-02 12:54 | 685 | 3

본문

Canon EOS 50D, F9.0, ISO-200, 1/60s, 0.00EV, Multi-segment, 47mm, Flash not fired, 600 x 900, 2011:07:30 10:24:06

Canon EOS 50D, F9.0, ISO-200, 1/60s, 0.00EV, Multi-segment, 28mm, Flash not fired, 600 x 900, 2011:07:30 10:25:09

S산에서....

무슨 꿩의비름인지요...

댓글목록 3

무슨꽃이예요? 목록

Total 71,101
게시물 검색